Руханият

Жырлаумен өткен 20 жыл

Жырлаумен өткен 20 жыл

ШАЛЫҚ НЕМЕСЕ ШИРЫҒУ

Сөз өнері дертпен тең» деп Абай айтқандай, мен сол жолы Керекуден дертке шалдығып қайттым. Жатсам-тұрсам ойымнан ақындар айтысы кетер емес. Солардың сахнадағы сөз саптастары мен мың құбылған мақамдары, маңғаз отырыстары мен шумақ сайын дуылдата соғылған көрерменнің шапалағы бір сөзбен айтқанда күндіз естен, түнде түстен шықпайтын күйге жеттім.
Содан, көзіме көрінген нәрсенің барлығын өлеңге қосу деген әдет пайда болды. Күн ұзақ жұмыста жүргенде де, кешкілік бөлмемде отырсам да, қолыма домбырамды ала сап келсін-келмесін төрт жол өлең құрайтын болып алдым.
«Осыған дейін өлең дегеннің не екенін білмеуші едім» десем, оным шылғи өтірік болар. Студент кезімізде, әсіресе әскер қатарында жүрген шақтарда елді-жерді, туыс-туғандарды сағынып бірер шумақ өлең жазған болып жүретінмін. Ол өлеңдердің басы біреудікі болса, аяғын өзің қосқан боласың.
Бірақ, бала күнімде шешемнің «Сенің нағашыларыңда ақындық қасиет бар. Кезінде «пәлен» деген нағашыңды елдің жақсы-жайсаңдары ит арқасы қияннан арнайы іздеп келіп, үлкен тойлар мен астарға қалап әкетіп, астына ат мінгізіп, қомақты сый-сияпат жасап қайтаратын» деп отыратыны есімде қалыпты. Анамның әлдеқайдағы алыста, шекараның арғы жағындағы қытай жерінде қалған ағаларына деген сағынышынан туған осы бір өзекжарды сөздеріне кезінде мән беріп, көңіл бөліп қарамаппын. Ал енді осы бір «өлең дертіне» шалдыққалы менің бойымда сонау шалғайдағы бет-бейнесін көрмеген «ақын нағашыларымды көріп, солардың ақындық өнерлеріне қанықсам ғой» деген бір құмарлық пайда болды.
Өткендегі айтыстан кейінгі менің ішкі дүниемнің астаң-кестең болып жүргенін сырттай байқап жүрсе керек, бірде қонақта отырғанымызда Қадіржан «Әй, Серік, бұл кісілер ән-терме дегенді күнделікті тыңдап жүр, сен онанда үй иелерінің құрметіне бірер шумақ жырды тап осы жерде суырып салып айтып берсеңші» демесі бар ма.
Дастархан басындағылар да осы сөзді күтіп отырғандай «Иә, Кәкең дұрыс айтады, ән-терме деген де жақсы ғой, ал суырып-салма өлеңнің жөні бөлек әрине» деп шу ете қалысты.
Бұрын-соңды мұндай отырыстарда дайын терме немесе ән орындап беріп құтыла салатын басым, ойламаған жерден түскен ұсынысқа шынымды айтсам, сасқалақтап қалдым. Шынайы сұраса да, сынап отырса да мен үшін дәл сол жерде шегінетін жер қалмағандай еді.
Осы сәтте Қадіржанның «Мен кісі танысам, осы Серіктің ақындығы бар, бойындағы өнерін біртін-біртін шыңдап, іштей ширыға берсе, күндердің-күні үлкен ақын болады» деген бір ауыз сөзі көңілімдегі күдікті сейілтіп жібергендей болды. Оның үстіне «Бір-екі айдан бері өз-өзіммен «ақын» болып жүрген талабымның бар екені рас болса, осындайда неге сынап көрмеске?» деген де ой келе қалды.
Содан «не де болса» деп, іштей нар тәуекелге келдім де, өткенде сахнадан көрген ақындарға ұқсап, шабыт шақырған адамша домбырамды біраз шертіп отырып барып, бір шумақ өлең айттым. Қазір дәл сол жерде айтылған өлеңдер ойымда қалмапты, әйткенмен жобасы:
Мынау бір есте қалар жиын екен,
Жыр-терме біздер үшін бұйым бе екен?
Бәрінен Қадіржанның суырып сал деп,
Адамды састырғаны қиын екен- деп келеді-ау деймін. Ұйқасы екен, екен-деп аяқталса да, отырғандарға негізгі айтар ойымды жеткізген секілдімін. Дастархан басында отырғандар бұрын-соңды мұндай өлең естіп көрмегендей даурығып, «Уай, пәлі-ай, міне жігіт!» деп, дем беріп, қол шапалақтап та жіберді.
Адам көңілі сәл нәрсеге марқайып немесе болмашы дүниеге жаси қалатын қылдай нәзік демей ме. Жігіттердің бір шумақ өлеңіме көрсеткен қолпаштары мені әжептәуір арқаландырып жібергендей болды да, ойда жүргені бар, сол жерде шыққаны бар, ұйқастары осалдау болса да тағы бірнеше шумақ өлеңді айтып салдым. Дастархан басындағылар басы Қадіржан болып, менің «ақындықтағы алғашқы қадамымды атап өту керек» деп өзеуреп алған. Оларға сыр бермесем де, иығымнан ауыр жүкті арылтып, сын сағатта артылған үлкен міндеттен құтылған жандай, іштей масайрап қалдым…
Сөйтіп, сол күні мен шағын ғана ортада тұңғыш рет «ақын» деген атқа ие болып, қомақты жүлде алғаннан жаман, қонақтан бөркім даңғарадай болып қайттым…

ЖҮКЕҢНІҢ ШЕБЕРХАНАСЫ

Жоғарыда айтып өткенімдей Екібастұз қаласында жер-жерден келген өнерпаз қыз-жігіттер өте көп болды. Олардың басын қосып, көпшіліктің игілігіне жарайтын небір мәдени шаралар ұйымдастыру екінің бірінің қолынан келе бермейтін шаруа.
Дегенмен «қалауын тапса қар жанар» демей ме. Сол жылдары Екібастұз аудандық мәдениет бөлімін баянауылдық Жүрсін Бәтенов деген азамат басқарып тұрды. Ұзақ жылдар ауыл мектептерінде ұстаздық етіп, директорлық қызметке дейін көтерілген Жүкең, кейіннен жиырма жылға жуық Екібастұз аудандық мәдениетінің тізгінін де уысында ұстады.
Төрдегі төреден бастап, босағадағы қараға дейін аса сыйлы, сыйымды болған Жүкеңнің ұйымдастырушылық қабілеті де ғажап еді. Ол кісінің қазақ әдебиетінің тұнығынан әбден қанып нәр алғандығы бір төбе, өзі ағып тұрған ақын болатын. Сосын өтірік пен өсек, жағымпаздық пен қиянат деген дүниелерге жаны қас еді. Кез-келген алқалы жиындарда көпе-көрнеу өтірік айтылып болмаса әлдебіреуге жазықсыз жала жабылып жатса шыр-пыр
болып әлгі адамға араша түсетін. Ондай сәттерде алдында басшы отыр ма, басқа отыр ма бәрі бір «бетің бар, жүзің бар» демей сойып салатын.
Жүкеңнің тұсында Екібастұз ауданы өнерпаздарының асығы алшысынан түсіп, абыройлары асқақтап тұрды деуге болады. Өйткені кез-келген облыстық немесе ауданаралық сайыстардың бірінші күнгі дайындығынан бастап, соңғы нүктесі қойылғанға дейін Жүкең аттан түспейтін. Ол кісінің осындай еңбекқорлығы үшін қол астындағы қызметкерлері де, өнерпаздарда тіпті былайғы жұртшылық та қатты құрметтеуші еді.
Сол кездерде аудан атынан айтысқа түскен Тұрсынбай, Қыдырбай, Оташ сынды ақындар облыстық, ауданаралық айтыстардан үнемі жеңіспен оралып жүрді. Бір қызығы солардың сахнада айтқан жырларының жарымынан көбі Жүкеңнің жазып бергені екенін тыңдарман жұрт біле бермейтін де.
Жүрсін ағаның алты ұлы болды. Бірақ әлгілерді қыз болып туылмаған демесең, кез-келгені түздің де, үйдің де жұмысын шырқ көбелек айналдыратын бесаспап, пысық болатын. Қалимаш жеңгей ол кезде ет комбинатында жұмыста. Кей күндері жұмыстан шаршаңқырап, кешігіңкіреп келеді. Ал ұлдар болса аналарының жоқтығын білдірмей, оттарын жағып, тамақтарын пісіріп дегендей, қашан барсаң да үйдің ішін тап-тұйнақтай етіп жинап, әке-шешелеріне «ләпбай тақсыр» деп тұрушы еді. Менің ойымша бұл да бір тәрбиенің, тәрбие болғанда да екінің бірі бере алмайтын түрі. Біздің қазақ балаларының барлығы осындай болса кәнеки.
Екібастұз қаласының жеке үйлері орналасқан ауданындағы Жүкеңнің бес бөлмелі үйі сол кездегі айтысқа еліктеп, жыр додасына енді-енді аралассам ба, деп дүдәмал ойда жүрген мен үшін нағыз ақындықтың шеберханасы болды десем, артық айтқандық болмас.
Әсіресе үлкен мерекелер мен айтыстардың қарсаңында ақын-жыршы, әнші-күйшілер сол үйге жиналып ап, Жүкеңнің бағыт-бағдар беруімен ертеден кешке дейін айтысқа, аталмыш шараға дайындалып, бір-бірімізбен айтысып-тартысып кеп жатқанымыз.

(Жалғасы, басы 8 желтоқсан күні сайтта жарияланған. Жалғасы бар)

Осы айдарда

Руханият

Жырлаумен өткен 20 жыл

\”Дидар\” газеті өзінің сайтында бүгіннен бастап белгілі айтыскер ақын, жерлесіміз Серік Құсанбаевтың 2011 жылы \”Фолиант\” баспасынан жарық көрген \”Жырлаумен өткен 20 жыл\” атты кітабынан үзінділер жариялауды жөн көріп отыр. С.Құсанбаев айтысқа қалай келді? Ең алғаш кіммен, қай жерде айтысты? Айтыс барысында айтылып, белгілі-белгісіз себептермен эфирге шықпай қалған шумақтар, айтыскердің аяқтан шалынған сәттері… Осының бәрін біртіндеп Сіздердің назарларыңызға ұсынатын боламыз.
Редакция.

Жырлаумен өткен 20 жыл

АТЫҒАЙ – ҚАРАУЫЛДЫҢ АҚТАНГЕРІ

1988-жылдың қаңтар айында Павлодар облысының 50 жылдық тойы кең ауқымда аталып өтетін болды да, барлық аудандар өз өнерпаздары арасында түрлі сайыстар өткізе бастады. Ондағы мақсаттары, аудандық сайыстың жеңімпаздарын облыс орталығында өтетін аймақтық ақындар айтысына қатыстырып, өнерлерін облыс жұртшылығына насихаттау болса керек.
Осыған байланысты Екібастұздың «Энергетиктер» мәдениет сарайында желтоқсанның басында термешілердің сайысы өтіп, ауданның барлық жыршы-термешілері өз өнерлерін ортаға салып бақты. Екі күнге созылған өнер бәсекесінде қазылардың шешімімен қалаға тиесілі жүлделі үш орынды өзара жеңіп алған Қадіржан, Оразбек және мен аймақтық ақындар айтысына бөлінген үш жолдамаға ие болдық.
Мен сол жолы Ақтамберді жыраудың термесі мен семейлік өнерпаз ағамыз Болат Сыбановтың «Ғашықтар термесін» орындаған болатынмын. Бұл екі туынды да сол кездерде арқа өңірінде сирек айтылатын. Содан бері қаншама жылдар өтсе де, үлкен өнерге басталған жолымның алғашқы баспалдақтары іспетті осы бір екі терме, бүгінгі күнге дейін көңілімнің төрінен ерекше орын алып қалды.
Сонымен қуанышымда шек жоқ. Көңіл шіркін толқып, алдағы өтетін аймақтық ақындар айтысында терме орындау бақытына ие болғаныма сенер-сенбес болып жүрмін. Уақыт таяған сайын тықыршып, «айтысқа қандай термешілер келер екен, кімдердің термелері орындалар екен?» – деп, бір сәт
ойланып қоямын. Мүмкіндік болса жер-жерден келген термешілердің барлығын да таспаға түсіріп алуым керек. Ондағы мақсатым, магнитофонға жазылып алынғандарының арасында бұрын-соңды өзім естімеген, ғажап термелер болса біртіндеп үйреніп, болашақта өз репертуарымды байыту. Қазір ойлап отырсам, осының өзі менің апыл-тапыл басқан шығармашылық ізденісімнің алғашқы қадамы екен.
Сонымен асыға күткен аймақтық ақындар айтысы өтетін облыс орталығы – Павлодар қаласына да келіп жетіп, қаланың қақ төріне орналасқан «Ертіс» қонақ үйіне ат басын тіредік. Әр ауданның мәдениет бөлімдерінің басшылары аудан атынан үкілеп әкелген ақындары мен басқа да өнерпаздарын қызғыштай қорып, бейтаныс адамдарға көп жолатпай, шыр-пыр болып қонақ үйге орналастырып әлек.
Қонақ үйдің кіре берісі ығы-жығы адам. Қолдарына ұлттық киімдері мен домбыраларын ұстаған өнерпаз қыз-жігіттер. Кенет қатар келе жатқан Қадіржан қарсы алдымыздан жолыққан арықтау келген қараторы жігітті көріп « Өй, Құдаш, сен қайдан жүрсің, бауыр-е-е-м?» деп әлгіні бас салып, екеуі бір-бірімен құшақтасып амандаса кетті.
Дауыстары да дабырлай шығып, маңайдағы жұрттың назарын ерікc3p өздеріне аударды. Сөз ыңғайларына қарағанда екеуі бұрыннан таныс, тіпті ауылдас секілді. Қадіржан әлде бір адамдардың атын атап, амандық-саулықтарын сұрап жатты…
Қонақ үйге орналасып, түскі асымызды ішкен соң бөлмемде домбыра тартып отыр едім, есіктен манағы Қадіржанның жерлесі келіп кірді. Екеуіміз қысқаша амандасып, танысқан болып жатырмыз. Сөзі кесек, жүріс-тұрысы маңғаз. Әр сөзін мысқылдап, мығымдап, мақал-мәтелмен тұздықтап сөйлейді екен.
Ауыз екі әңгімеден соң ол жай отырмай домбырамды сұрап ап, ары-бері шертіп көрді де, «ештеңе ұқпадым ғой» дегендей, сұраулы жүзбен бетіме қарады. Мен домбыраның солақай күйленгендігін ескерткеннен кейін ғана «Ә, бәсе, елде жүргенде өзімді әжептәуір домбырашы санаушы ем, мұнау не боп кетті деп, қайран қалып отырмын ғой баяғы» деп, домбыраны өз қолына келтіріп күйлей бастады.
Осы кезде мен де қарап отырмай, «Бұл дәу де болса бір термеші болар, жақсы терме айтып қалса жазып ала қояйын» деген оймен өзіммен бірге алып келген магнитофонымды ыңғайлап қойдым.
Алайда мен күткендегідей болмады. Ол қолындағы бөтен домбыраға қолын үйретпек болды ма, әуелі иірім-қайырымы мол, маған беймәлімдеу бір қара шертіске басып, домбырамды ұзақ тартты. Үнемі солақай күйінде тұратын домбырамның құлағы да қайта-қайта бұралып кетіп, менің де, оның да шыдамын тауыса бастаған. Кенет домбыра ыңғайына көнді-ау деген кезде:
Отырсаң замандас деп, базына қып,
Көңілімді домбырамның сазынан ұқ,
Естелік бұл сапардан болып қалар,
Даусымды қалсаң егер жазып алып – деп өлеңдете жөнелді. Мен әрине, әуелде ештеңе ұқпай қалдым. Қосып қойған магнитофонымды «не ажыратып болмаса қосылған күйінде қала берсін бе» деп, ойлап үлгіргенімше болған жоқ, алдымдағы «жұмбақтау» қонағым домбырасын ерекше бір құштарлықпен қағып-қағып жіберіп:
Білерсің дұшпан қандай, жақын қандай,
Білерсің әнші қандай, ақын қандай,
Домбыраңның күмбірлеген әсем даусы,
«Кел-кел» деп мені осында шақырғандай.

Танысам жақын досты қабағынан,
Алдында асқақтатып саламын ән.
Ақандай ақтангердің асыл үнін,
Домбыраның іздеп жүрмін шанағынан – деп, тағы да бірнеше шумақ өлеңді түйдектетіп, төгіп-төгіп жіберді.
Алғашында аузымды ашып аңырып қалған мен, енді-енді ғана бір нәрсенің байыбына бара бастағандаймын. Ұққаным, мына жігіт ақын секілді. Ол маған, мен күткендей дайын терме емес, табан астында суырып салып жыр айтып отырғанға ұқсайды.
Сонымен әлгі жерде менің қолымның солақайлығы да, бір саусағымның жоқтығы мен дене бітімімнің палуандарға келетіндігі де бірінен соң бірі өлеңге айналып сала берді.
Сол күні мен ойламаған жерден өмірімде тұңғыш рет суырып салмалық өнердің кереметтігі мен құдіреттілігіне тәнті болдым. Сөздің шыны керек, бұрындары айтыс өнеріне онша мән бермейтінмін. Теледидардағы айтысып жатқандарды көрген сайын «Осылар-ақ жазып алғандарын айтып, жұртшылықтың көзін бояп жатады екен» деп, орынсыз сынап-мінеп, айтыскерлерге сенімсіздікпен қарайтынмын.
Сөйтсем оным балалық па, әлде шалалық болған ба, әйтеуір өзімнің сол күнге дейінгі сөз өнеріне деген дүдәмәл көзқарасыма әлі күнге дейін қайран қаламын.
Иә, сол бір қаңтардың қысқа күні Құдайберлі екеуіміз әншілік пен айтыс өнері жайлы, жалпы өнер адамдарының өмірі жайында біраз пікір алмасып, сыр шертістік. Ол сөз арасында өзінің Қазақстанның халық ақыны, атақты Көкен Шәкеевтің төл шәкірті екендігін мақтанышпен айтып өтті. Өзін осы жолы да Ұлы Отан соғысының мүгедегі, арқалы ақын ұстазы Көкен ағаның баптап әкелгендігін жеткізді…

Жырлаумен өткен 20 жыл

…Мен біразға дейін ұйықтай алмадым. Ойыма қайта-қайта Құдайберлінің сөздері оралып, оның арқаланып өлең айтып отырған бейнесі көпке дейін көз алдымнан кетпей қойды. Түсімде мен де біреулермен айтысып жүрген секілдімін. Бірақ ол кезде менің айтыскерлігім расында да түс болатын.
Екі күнге созылған аймақтық ақындар айтысы да өз мәресіне таяп қалған. Бір сөзбен айтқанда бәрі ойдағыдай, бәрі де алдын-ала жазылып-сызылған сценарий бойынша өтуде. Ақындар алдын-ала жұпталған қарсыластарымен қапысыз айтысып, бір сөзбен айтқанда жазып жаттаған дүниелерін көңілшек көрерменге еш қиындық-кедергісіз өткізіп жатты.
Сол жолы Лебяжье ауданынан келген (негізі шымкенттік) Атымтай Құрманәлиев пен керекулік дәрігер-ақын Мұхамбедия Ахметовтың айтысатын ақындары әлдеқандай себептермен келмей қалды. Ақындардың айтысқа бір емес бірнеше ай дайындалған еңбектері зая кетпесін деді ме, қазылар алқасы екеуіне де ортаға шығып, бірер ауыздан өлең айтуларына рұхсат берді.
Сахнада алғашқы болып сөз алған Атымтай сол кездері ел аузына ілініп қалған өнерпаз екен. Ол өзінің Ақмоладан келмей қалған әріптестеріне деген өкпе-ренішін, осынау ұлы тойда айтыса алмай қалған арыз-арманын:
Айтысқа келмесе де, керекті адам,
Жырыммен көңілімді демеп бағам.
Үкілеп, үміт артып аттандырған,
Ағайын ауылыма не деп барам? – деген секілді тыңдарманның сезімін қытықтайтын жыр жолдарымен жеткізіп, көрерменнің қошеметіне бөленіп жатты.
Атымтайдан кейін сахнаға шыққан Мұхамбедия ағамыз да ішінің біраз қыжылын қара өлең арқылы жеткізе келіп, көкшетаулық Көкен Шәкеевтен бата беруін сұраған. Алайда, айтыс басталған күні халық ақыны ортаға шығып, керекуліктерді 50 жылдық тойларының басталуымен құттықтап, айтысқа келген барлық ақындарға ақ батасын берген болатын.
Негізі «ақында арқа болады» деген сөздің жаны бар. Халықтың дуылдата соққан шапалағы шабыттандырып, арқасын қоздырып жіберді ме, Мұхаң да сөз нөсерін төкпелеп-төкпелеп кеп:
«Иса мен Жаяу Мұса ұрпағына,
Уа, Көке ақ батаңды бермейсің бе?» – дегендей өтінішін айтып, жуық арада сахнадан кете қоймады.
Көкен ақсақал Ұлы Отан соғысына қатысып, майданнан жараланып қайтқан, таяқпен ғана жүріп-тұратын. Оның үстіне кеше ғана айтарын айтып қойғандықтан ба, залдың орта тұсына жайғасқан қазылардың қатарындағы халық ақыны жуырмаңда орнынан қозғала қоймады.
Осы сәтте залда отырған мыңға жуық көрермен күтпеген тосын жағдай болды. Алдыңғы қатарда, менің қасымда отырған Құдайберлі маған қарап, «Мынау ана шалдың жанын қояр емес, мен барып басу айтайын» деп, домбырамды алды да, лып етіп сахнаға көтеріле берді.
«Енді не болар екен» деп сілтідей тына қалған халық, кенет нағыз айтысқа куә болатындарын сезгендей ду етіп қол соғып жіберді. Ақындарға
керегі де осы болатын. Арқаланып алған Мұхаң болса, қасына келіп қалған Құдайберліні менсібегендей сыңай танытып:
Осынау айтыс дейтін аламанда,
Шалдықпай шаршы топта шаба алам ба?
Ағасына айтары бар секілді,
Домбыра ап шыққанына қарағанда.
«Мен Көкеннен бата бер деп, сұрап тұрсам,
Құдайберлі бата беруге жараған ба?» деп, қасына жайғасып жатқан көкшетаулық жас ақынды бір шумақ жыр найзасымен өңменінен түйреп өтті.
Жалпы, айтыс додасындағы жиырма жылда менің көзімнің жеткені «Сен жақсы да, мен жақсы» деп мәймөңкелеген жерде жөні түзу айтыс шықпайды. Өз басым қарсыластарымнан үнемі ақынның шамына тиіп, шымшылайтын сөз күтемін және өзім де оларға солай сөйлегенді жөн санаймын.
Мұхаңның әлгі сөзі Құдайберліге де қамшы болды-ау деймін, сахнада бұрын-соңды ел көрмеген қызыл-қырғын айтыс басталды да кетті. Ақыры сахнаға Көкен ақсақал шығып, екеуін әзер дегенде тоқтатты. Делебесі қозып алған елге айтыс керек, «айтыссын-айтыссын» деп, тұс-тұстан шулап жатыр.
Сол жолғы аймақтық ақындар айтысының бас жүлдесін Көкшетаудан келген Құдайберлі Мырзабеков қанжығасына байлады. Қазылар алқасында ұстазы отырғандықтан немесе «елге келген мейман ғой» деген жалпақшешейліктен емес.
Оның теңдесі жоқ табиғи талантына сол күні айтысқа келген мыңдаған павлодарлықтар куә болды. Құдайберлінің сондағы қара өлеңдегі қарқыны ешкімге бет қаратпаған еді. Сахнаның төрінен арқаланып сөйлеген кезде, ол бір сәт өзін-өзі ұмытып кеткендей әсер қалдырды. Аузынан шыққан әр сөзі түйдек-түйдегімен төгіліп, сол жердегі «ақынмын» деп домбыра ұстағандардың талайының мысын басып-ақ тастады. Табан астында тауып айтқан тапқырлығы мен өлеңдегі өресі кез-келген ақыннан оқ бойы озық тұрды.
Айтысты марапаттау сәті аяқталар-аяқталмастан жүлдегер ақындарды құттықтап, суретке түсу үшін сахнаға лап қойған жыр жанкүйерлерінің есебінде шек болмады. Әсіресе Құдайберлінің маңына жиналған студенттер қауымы қонақ ақынмен естелікке деп қайта-қайта суретке түсіп, жапа-тармағай қолтаңба алып жатты.
Осынау қайталанбас сәттің барлығын сырттай ғана бақылап тұрған менің бойымда Құдайберліге деген қызығушылық пайда болды.
-Япыра-ай, бұл айтыс деген өнер керемет дүние екен-ау!? Осы уақытқа дейін нағып білмей келгенмін? Шіркін, күндердің күні менің де үлкен сахнада сөз сайысына қатысып, мына тұрған көкшетаулық жас ақын секілді ел құрметіне бөленер күнім болар ма екен?- деген тәтті қиял мен арманның жетегінде Екібастұзға қайтқаным әлі күнге дейін есімде.

(Төмендегі суретте: 1988 жылы Павлодар облысының 50 жылдығына орай өткен айтысқа қатысушылар)

Жалғасы бар.

Осы айдарда

Back to top button